Bestellen in 3 stappen:
- Leg een artikel in je winkelwagen
Wil je nog meer bestellen? Gebruik dan de link [verder winkelen].
Ga verder naar bestellen
[Bekijk mijn winkelwagen]
- Vul je gegevens in
Controleer je bestelling.
- Reken je bestelling af
Je ontvangt binnen 1 uur een bevestigingsmail van ons.
Probleem tijdens het bestellen?
Verwijder je cookies en probeer het opnieuw.
Geen bevestigingsmail ontvangen?
Na je bestelling ontvang je binnen uiterlijk een kwartier een bevestiging in je mail. Heb je deze niet ontvangen, neem dan alsjeblieft [contact op met de klantenservice].
Artikel is verdwenen in de winkelwagen?
Switch tijdens het bestellen niet van uitgeverij, dan kunnen artikelen verwijderd worden omdat je zonder account niet tegelijk bij de verschillende uitgeverijen kunt bestellen. Wil je bij verschillende uitgeverijen een artikel aanschaffen? Maak dan eerst een account aan. Daarna kun je bij de verschillende uitgeverijen het gewenste artikel aan je winkelwagen toevoegen.
[Maak een account aan]
Nog geen account?
Dan maak je deze tijdens het bestellen aan. Onze medewerkers kunnen helaas geen bestelling voor je plaatsen. Wanneer je een account aanmaakt kun je in één winkelwagen boeken toevoegen van alle verschillende uitgeverijen van Gottmer Uitgevers Groep. Zonder account kun je uitsluitend boeken van één uitgeverij aan de winkelwagen toevoegen en is het niet mogelijk om tussen uitgeverijen te switchen.
[Maak een account aan]
Verkeerd artikel ontvangen?
Neem [contact op met de klantenservice].
Bestelling aanpassen
Rechts bovenin zie je het symbool van het winkelwagentje. Hier kunt u de inhoud van uw winkelwagen te bekijken. In dit overzicht kun je artikelen verwijderen, toevoegen of aantallen wijzigen.
Het is helaas niet mogelijk de gegevens van een reeds geplaatste bestelling te wijzigen.
Hoe annuleer ik een bestelling?
Wanneer je [contact opneemt met klantenservice] bekijken zij of het mogelijk is een bestelling te annuleren. Als je een geannuleerde bestelling toch ontvangt, kun je deze, na contact met de klantenservice, terugsturen en ontvang je je betaling terug.
Hoe retourneer ik een bestelling?
Neem [contact op met de klantenservice], zij zullen je vertellen hoe je de bestelling kunt terugsturen en de betaling terug kunt ontvangen.
Mijn artikel is beschadigd
Indien een door ons verzonden artikel beschadigd is, kun je contact opnemen met de klantenservice. Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen wij je zoveel mogelijk details over de beschadiging te geven. Voeg een foto toe waarop de beschadiging zichtbaar is en stuur je adresgegevens mee.
Bestellen voor grotere aantallen
Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Neem dan [contact op met de klantenservice].